Κωδικό

  

  • Νέες Παραλαβές VERNET - UFI - JAPKO - ΓΝΗΣΙΑ

    Πασχαλινή Προσφορά. Με την αγορά 100€ + φπα και ανω μέσω Β2Β συμμετέχετε αυτόματα στην κλήρωση για μια Smart Tv 32 που θα γίνει στις 1/5/2024 .

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ-ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

                                                                                                                                                                                                                                                                ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ-ΕΓΓΥΗΣΗΣ 

                                                                                                                                                                                                                                                                ΟΡΟΙ ΚΑΛΥΨΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ DAYCO

 

Πολιτική επιστροφών.

Τα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρεία Τροχός Παπαθεοδώρου Α.Ε για να επιστραφούν πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω όροι :

  1. Η επιστροφή των καινούργιων ανταλλακτικών γίνεται εντός τριάντα (30) ημέρων από την αγορά τους.
  2. Τα ανταλλακτικά τα οποία δεν είναι ελαττωματικά, θα πρέπει ,να μην έχουν ίχνη τοποθέτησης και να βρίσκονται στην συσκευασία του κατασκευαστή η οποία θα πρέπει να είναι άθικτη και σφραγισμένη.
  3. Τα ανταλλακτικά τα οποία είναι «ελαττωματικά», θα πρέπει να στέλνονται προς έλεγχο στα εργοστάσια, για να διαπιστωθεί αρμοδίως.
  4. Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής τα ανταλλακτικά που έχουν παραγγελθεί ειδικά για εσάς από το εξωτερικό.
  5. Όλες οι επιστροφές πρέπει να συνοδεύονται με την φόρμα – «αίτηση επιστροφής προϊόντων», την οποία την βρίσκεται στο Β2Β ή από των αρμόδιο πωλητή σας. 
  6. Η Αίτηση Επιστροφής θα πρέπει υποχρεωτικά να μας σταλεί στο email info@trohos.gr ή στο Fax 2610521720 ,έτσι ώστε να ελεγχθεί και να δοθεί η έγκριση.
  7. Η αποστολή του επιστραφέντος ανταλλακτικού(λόγω μη χρήσης) θα γίνεται με ευθύνη και έξοδα του πελάτη κ δεν θα παραλαμβάνεται από πωλητή.

 

 

Εγγύηση ανταλλακτικών.

  1. Όλα τα προϊόντα που σας προμηθεύουμε παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας ενός (1) έτους από την αγορά τους.
  2. Σε περίπτωση που σε κάποιο ανταλλακτικό δεν δίδεται εγγύηση, θα αναφέρεται και προφορικώς  από πριν αλλά και γραπτώς με την παραλαβή του.
  3. Η εγγύηση καλύπτει τα προϊόντα , που οι ζημίες οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στο προϊόν και όχι σε άλλους παράγοντές όπως : κακή τοποθέτηση, κακή χρήση ή άλλης χρήσης από αυτή που προοριζόταν.
  4. Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που η ζημιά έχει γίνει κατά την μεταφορά τους των οποίων η ευθύνη μεταφοράς βαρύνει αποκλειστικά τον  αγοραστή.

 

Το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνετε άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.

-Το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.

-Σε περίπτωση δικού μας λάθους όλα τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας και μόνο.

 

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ

Εκτός αν το προϊόν είναι ελλαττωματικό, οπότε παρέχεται ένας (1) χρόνος εγγύησης από την αγορά του.

Η εγγύηση καλύπτει τα προϊόντα , που οι ζημίες οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στο προϊών και όχι σε άλλους παράγοντές όπως : κακή τοποθέτηση, κακή χρήση ή άλλης χρήσης από αυτή που προοριζόταν.

Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά τους.

Τα προϊόντα μεταφέρονται με αποκλειστική ευθηνή του αγοραστή.

 

Όλες οι επιστροφές πρέπει να συνοδεύονται με την φόρμα – «αίτηση επιστροφής προϊόντων», την οποία την βρίσκεται στο Β2Β ή από των αρμόδιο πωλητή σας.  

Σημαντική Σημείωση.

Πρίν από κάθε επιστροφή θα πρέπει να αποστέλεται η φόρμα Αίτηση Εγγύησης-Επιστροφής (FAX EMAIL)για την έγκριση της επιστροφής διαφορετικά δεν θα παραλαμβάνετε.

Για να εκτυπώσετε και να συμπληρώσετε την αίτηση χειρόγραφα πατήστε εδώ.

 

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ.

 

Η εγγύηση των ανταλλακτικών καλύπτεται μόνο και εφόσον εγκριθεί απο την κατασκευάστρια εταιρεία.(*ΤΡΟΧΟΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΕ δεν έχει καμία ευθύνη για το αποτέλεσμα της διαδικασίας)

Σημαντική Σημείωση.

Πρίν από κάθε επιστροφή θα πρέπει να αποστέλεται η φόρμα Αίτηση Εγγύησης-Επιστροφής (FAX EMAIL)για την έγκριση της επιστροφής διαφορετικά δεν θα παραλαμβάνετε.

 Για να εκτυπώσετε και να συμπληρώσετε την αίτηση χειρόγραφα πατήστε εδώ. 

 

Ακύρωση παραγγελίας πριν την παραλαβή της.


Eάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε εγκαίρως τηλεφωνικά μαζί μας για την ακύρωση της αποστολής

 

Καθυστέρηση Παράδοσης Παραγγελιών.


Ο χρόνος αποστολής και παράδοσης μιας παραγγελίας μπορεί να επηρεαστεί από τους παρακάτω λόγους:


1)Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.
Σε κάθε παραγγελία επικοινωνούμε μαζί σας πριν την αποστολή, για επιβεβαίωση των στοιχείων αποστολής, των στοιχείων τιμολόγησης καθώς και για τυχόν διευκρινήσεις λεπτομερειών των ανταλλακτικών που έχετε προσθέσει στην παραγγελίας σας.
2) Σε περίπτωση που το προϊόν έχει καθυστερήσει να παραδοθεί σε εμάς από τον προμηθευτή μας.               

 

ΠΛΗΡΩΜΗ.

 

Η πληρωμή της παραγγελίας μπορεί να γίνει με πληρωμή κατά την παραλαβή από το κατάστημα,είιτε αντικαταβολή με την εταιρεία ταχυμεταφορών,

είτε με οποιαδήποτε άλλη συμφωνία έχει γίνει.

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί επίσης να γίνει και μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "EUROBANK" της EUROBANK και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού..

                                                                                                                                    

 

Αποστολή Παραγγελιών.


Ο τρόπος αποστολής καθώς και πληρωμής μιας παραγγελίας επιλέγεται από τον πελάτη κατά την διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Η παράδοση των προϊόντων μας είναι άμεση.

 


Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για:

Καθυστερήσεις που οφείλονται στον μεταφορέα. Η μεταφορά των προϊόντων σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον αγοραστή και ταξιδεύουν με αποκλειστική ευθύνη του. Σε περίπτωση ζημιάς κατά την μεταφορά ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρία.